2014. július 6., vasárnap

tészta helyett zöldség - bolognai répa- és cukkíniforgács





Már régóta szeretnék egy zöldségspirálozót. Végre meg is kaptam, egyből fel is avattam.  Julienne-t, azaz hosszú csíkokat vág különféle zöldségekből.

Első nekifutásra készítettem egy jó kis bolognese szószt, ami azért is volt jó ötlet, mert a forgácsolás után megmaradt zöldségcsutkákat remekül bele lehet főzni, és így még a két lökött kölök is vitaminhoz és rostokhoz jut, akik a szószt egyébként durum fussilival fogyasztották.

Mi pedig spirálba vágott és sós vízben roppanósra párolt zöldségekkel. Mennyei volt.

Írtam már, hogy a low carb tészta szörnyű. Büdös, gusztustalan, ízetlen, és állagra egyáltalán nem emlékeztet a tésztára.

Namost a párolt zöldség sem lesz spagetti ízű. Vizont kíváló egységet alkot a szósszal, hagyja azt érvényesülni, nem gusztustalan, nem büdös, és még egy vagyonba sem kerül. Szóval, kedves olvasóim, aki teheti, vegyen ilyen kis csavaró-szeletelőt, és készítsen spagettit cukkíniből és répából. Kb. egy szállítmány (5 adag) no carb tészta árát fizettük ki érte.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia annus!IGEN!NEkem is van ilyen spiral dolog, imadom es mindent lehet rajta tekerni. en ugyan csak wokkolva szeretem a zoldet, rovid ideig atpiritva!jo kis bolognai lehetet mert nem irtad hogy maradt.puszi juci.